شنبه ۲۰ اسفند ۰۱

آموزش فوتبال تكى و ميكس

۱ بازديد

آموزش فوتبال تكى و ميكس

آموزش شرط بندي فوتبال ميكس و تكي بين آن دسته از نياز هاي كاربران وب سايت شرط بندي فوتبال است كه توجه خاصي به سود آوري آن ها دارد. اين آموزش در حقيقت چيزي بيشتر از از يك نياز عادي بوده، زيرا كه ميتوانيد با دريافت كمك از اطلاعات و تجربه فوتبالي خود سود هاي بسياري را داشته باشيد و نيز هيجان تماشاي بازي را چند برابر كنيد. در نتيجه با ما همراه باشيد زيرا كه اين موضوع را براي شما به طور دقيق و مو شكافانه بررسي كرده ايم. شما هم پس از مطالعه مطلب موجود مي توايند شرط هايي حرفه اي را برقرار كنيد. در ادامه اين مقاله از چيتا بت همراه ما باشيد.

نحوه شرط بندي فوتبال ميكس و سيستمي

دو روش مطرح و رايج در آموزش شرط بندي فوتبال به شرح زير است:

  • آموزش شرط بندي فوتبال ميكسشما در اين روش بايد توجه داشته باشيد كه مي توانيد تا سقف ? بازي را به صورت همزمان مي توانيد شرط بندي نماييد. اين يعني شما يك شرط داريد كه مي تواند تا ? مورد را شامل شود. نكته مهم در مورد ضريب در اين روش مي باشد كه ميانگيني از ضريب بازي هاي شما مي باشد. اين رقم به مراتب از ديگر گزينه هاي پيش روي شما مهم تر مي باشد. پس ساده از كنار آن ها گذر نكنيد چرا كه تمامي كاربران حرفه اي ترجيح بر انتخاب روش ميكس را دارند.
  • آموزش شرط بندي فوتبال سيستمي :  يكي ديگر از روش هايي كه به تازگي آموزش شرط بندي فوتبال در سايت ها از آن بهره مي بند روش سيستمي مي باشد. شباهت بالاي روش ميكس و سيستمي قابل شهود مي باشد و تنها تفاوت ممكن مربوط به جايي مي شود كه شما با از دست دادن يك با چند گزينه مورد نظر كل شرط را از دست نمي دهيد و فقط با هر باخت ضريب شما كاهش پيدا مي كند.

 

نحوه پيش بيني فوتبال تكي

اين روش پيش پا افتاده ترين حالت براي آموزش پيش بيني فوتبال و البته برقراري شرط مي باشد كه شما مي توانيد به صورت تك بازي بر روي يك مورد از 300 مورد موجود را براي خود انتخاب كنيد. اين روش تماما استاندارد مي باشد ولي عيبي كه مربوط به عدم شرط بندي چند بازي به صورت همزمان مي باشد. شما بايد براي اين كار به صورت مجزا اقدام كنيد كه خب با كمي دقت در آموزش شرط بندي در فوتبال مي توانيد پي ببريد كه اصلا توجيح اقتصادي ندارد.

اما يك مشكل ديگر كه در مورد اكثر سايت هاي پيش بيني صدق مي كند، امكان شرط بندي فقط تكي بر روي جزئيات مسابقات مي باشد.

 

بهترين روش افزايش سود در شرط بندي فوتبال چيست؟

يكي از مواردي كه بايد در آموزش بازي شرط بندي فوتبال ذكر شود راه رسيدن به سود هاي بسيار بالا است. اين كه با چه مواردي مي توان سود بهتر و بيشتر كسب نمود. يكي از مواردي كه وجود دارد استفاده از فرم هاي پيش بيني فوتبال است. اين فرم ها به تاريخ روز براي پيش بيني هاي همان روز استفاده مي شود. بسياري از كاربران اين فرم ها را براي سود بيشتر مناسب مي دانند. هم چنين ربات هايي وجود دارد كه به نام ربات هاي پيش بيني فوتبال است اين ربات ها نيز ممكن است به صورت كلاهبرداري باشد. بهتر است ببينيد ربات از چه سايتي است زيرا بسياري از افراد هستند كه مي گويند اين ربات ها نتيجه دقيق را پيش بيني مي كنند و از اين طريق ربات ها را با قيمت بالا به كاربران مي فروشند در صورتي كه هيچ تاثيزي ندارند.

 

شرط بندي ميكس يا سيستمي؟

شما بهتر است كه براي بهتر شرط بندي كردن حتما آموزش شرط بندي فوتبال ميكس و يا سيستمي را دنبال كنيد و هر دوي آن را فرا بگيريد اما به صورت كلي در ميان اين دو نوع شرط بندي ميكس بسيار بهتر از سيستمي مي باشد زيرا كه ضريب هايي كه در شرط بندي ميكس ارائه مي گردد بسيار بالا است كه نكته مهم در اين رابطه نيز اين است كه ريسك شرط بندي مي كس بسيار بالا مي باشد و اگر ببخواهيد از آن استفاده كنيد مي توانيد با استفاده از فرم پيش بيني فوتبال اين ريسم را كم كنيد.

شرط بندي فوتبال چيتا بت

اين سايت شرط بندي كاربران را به خوبي آماده شرط بندي مي كند زيرا كه به آن ها اجازه شرط بندي رايگان را به دفعات متعدد مي دهد و همين امر باعث مي شود تا كاربران قبل از آغاز شرط بندي هاي جدي خود تجربه هاي بسيار خوبي را كسب كنند كه به صورت عملي بسياري از نكات مهم در شرط بندي فوتبالي را بيامورند و براي سودآوري بيشتر راهي را بيابند و البته اينگونه ميزان ضرر در ميان كاربران تازه وارد نيز بسيار كاهش مي يابد و به صورت كلي آموزش شرط بندي فوتبال در سايت بسيار بهتر و كارايي بيشتري را نيز دارد و توصيه ما هم كسب تجربه مي باشد.

 

 

معرفي يك استراتژي خوب در شرط بندي ميكس

براي اين كه در شرط بندي ميكس برنده باشيد،

مي بايست نحوه شناسايي شرط هاي ارزشي را بياموزيد.

بيشتر كاربران به اين دليل شرط ميكس را انتخاب مي كنند

كه: (معمولا ضريب برد تيم هاي قدرتمند مثل: منچستر يونايتد، رئال مادريد، يوونتوس و…) پايين مي باشد

و سود آنچناني ندارد، اما با شرط ميكس روي 4 تيم قدرتمند مي توان سود خوبي بدست آورد.

بنابراين اطلاعات ورزشي خود را بروز نگه داريد و از وضعيت تيم ها به خوبي

آگاه باشيد تا بتوانيد به درستي برد، باخت يا مساوي رويدادها را پيش بيني كنيد.

در آخر هم به شما توصيه مي كنيم تا در سايت هاي مشهور و معتبر ثبت نام كنيد

تا بتوانيد از بونوس هاي ويژه (طرح هاي تشويقي) سايت ها سهم

داشته باشيد و در صورت برد جايزه خوبي از طرف سايت دريافت كنيد.

سوالات متداول

  1. آيا راهي براي افزايش احتمال برد در شرط بندي فوتبال وجود دارد ؟

بله شما به دو روش كمك از سايت هايي تحليلي و همچنين خواندن ضريب مي توانيد نتيجه احتمالي يك مسابقه را تا حدودي پيش بيني كنيد.

  1. شرط بندي ميكس بهتر است يا تكي ؟

اگر بتوانيد آموزش درستي ببينيد و يك شرط ميكس خوب با ضريب بالا ببنديد، احتمال شما قادر خواهيد بود حداقل 10 برابر بيشتر سود كنيد.

  1. آيا پيش بيني فوتبال قطعي بوده و مي توان در آن پولدار شد ؟

خير؛ فوتبال يك ورزش غيرقابل پيش بيني بوده و هرگز نمي توان آن را به طور 100 درصد صحيح پيش بيني كرد. از همين رو هيچ قطعيتي در بردن شما وجود ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد