چهارشنبه ۱۷ اسفند ۰۱

چت روم به زباني ساده

۵۸ بازديد

چت روم

چت روم به زباني ساده همانطور كه از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،كه در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند كه از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر كاربر يا بازديد كننده اي كه وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد كه، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر كاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو كنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي كه معروف به چت روم هستند،مي توان گفت كه نوعي سايت اجتماعي اند زيرا افراد گوناگون از طريق اتصال به اينترنت همگي با هم مي توانند هم زمان به صورت انلاين با هم ديگه ارتباط برقرار كرده و با هم چت كنند يا همان گپ بزنند صحبت كنند اولين چت روم ها يا اتاق هاي چتي كه براي اولين بار در اينترنت رو بورس بود و همه از ان استفاده مي كردند،مسنجر يا چت ياهو بود چت ياهو هم اكنون هم هست و مورد كاركرد بسياري از كاربران اكثر كشور هاي جهان هست !چت ياهو طراحي و ايجاد شده شركت ياهو است و كاربران مي توانند يا با وارد شدن به حساب كاربري خود در سايت ياهو از اين اتاق چت استفاده كنند .

چت روم فارسي

طريق نرم افزار اختصاصي و معروف خود شركت ياهو به نام ياهو مسنجر با ديگر افراد انلاين به صورت پي وي يا خصوصي كه از قبل ايدي يا شناسه ياهو ان را ادد يا همان اضافه كرده اند،چت كنند!چت ياهو مسنجر در قديم كه هنوز سايت هاي اختصاصي چت روم رو بورس نبوده يا هنوز طراحي نشده بوده خيلي طرفدار داشته و مورد استفاده كاربران قرار ميگرفته! اما هم اكنون كه ما در سال جديد هستيم در اينترنت سايت هاي مخصوص و اختصاصي اي وجود داره كه فقط هم مخصوص چت كردن هست و فقط و فقط به همين منظور توسط برنامه نويسان و طراحان ساخته شده كه وقتي الان شما سايت گوگل را باز كنيد و واژه (چت روم يا چت) رو سرچ كنيد در نتايج ان ميبينيد كه چندين سايت چت روم به ترتيب محبوبيت و برتر بودن ان از ساير چت روم هاي ديگر،نمايش داده شده كه دقت كنيد اين نتايج چندين صفحات ديگر را در بر ميگيرند كه مي توانيد صفحات ديگر را هم سر بزنيد و به هر سايت چت روم كه دلتان مي خواهد وارد شويد

 چت

اتاق هاي گفت و گو هميشه شلوغ و داراي انلاين زياد يا بالا نيست  يعني همه ي ان ها چنين نيستند بلكه فقط معروف ترين ان ها كه خوب در اينترنت و بين تمام كاربران اينترنت جا افتاده شلوغ و داراي انلاين بسيار بالا هست چت روم ها با امكاناتي كه هم اكنون به وسيله اخرين اپديت ها و بروز رساني نسخه هاي سايت خود داده اند امكانات مختلفي و جالبي را براي كاربران حاضر در چت فراهم كرده اند! به قبل چت فقط به صورت چت پي ام بود و كاربران در چت روم ها فقط مي توانستند به صورت تايپ كردن متن با هم گفت و گو كنند و ارتباط داشته باشند كه گرچه بيشتر چت روم ها هنوز هم به اخرين اپديت ها و امكانات جديد دسترسي پيدا نكرده اند و همچنين فقط قابليت چت به صورت تايپ متن برايشان وجود دارد اما از اخرين تغيير و تحولات چت روم ها بخواييم خدمتتون كلي بگيم اينه قابليت هاي بسياري نظير چت صوتي،چت تصويري،اضافه شده و در كنار همه اين ها، امكانات بسيار ديگري در محيط چت روم ها وجود داره كه كاربران مي توانند از ان ها استفاده كنند!! ناز چت در چت روم ها يكي مشهد چت پي وي يا تهران چت كردن خصوصي كاربران با يكديگر است و ديگري چت عمومي هستش كه همه كاربران به صورت همزمان و اشكار با يكديگر صحبت ميكنند ادمين چت روم مي تواند چت خصوصي بين كاربران خود يا با يكديگر را به راحتي كنترل داشته باشد تا يوقت خطايي از كاربري سر نزند چت روم ها از جمله سايت هاي سرگرمي و اجتماعي محسوب مي شوند و صرفا هدف از گرد امدن افراد مختلف در چنين سايتي فقط گذراندن اوقات بيكاري، يا مهمترين و جا افتاده ترين ان در حال حاضر اشنايي دختران و پسران ،هستش يادتان باشد چت روم ها يك سايت در دنياي مجازي اينترنت هستند و هيچ كاربر مجازي كه ما با او چت مي كنيم ن به صورت حقيقي ميشناسيم و ن او را يكبار ديده ايم و به خلاصه هيچي از ان و هويت او نميدانيم پس يك نكته اخلاقي و امنيتي يادتان باشد در محيط هاي چت روم هيچوقت به صورت صد در صد با يك حرف و يا يك وعده گول نخوريد و هيچ حرفي را كامل باور نكنيد مگر بعد راهايي را براي اثبات ان امتحان كنيد و بعد اطمينان حاصل از ان قدم هايي را برداريد

عسل چت

عسل چت كه از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسكريپت اي تي چت را وارد بازار كرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد كرد كه متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشكلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع كرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين كاربران پيدا كرد به طوري كه از پس گذشت يك ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين كاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت كامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم پرشين چت همه اين چت روم را مي شناسند .

چطور ميتوانيد با استفاده از سامانه ارسال پيامك مخاطب هدف خود را پيدا كنيد؟

۷۳ بازديد

چطور ميتوانيد با استفاده از سامانه ارسال پيامك مخاطب هدف خود را پيدا كنيد؟

il_b7.jpg

در اين مقاله برخي از بهترين شيوه هاي بازاريابي از طريق سامانه ارسال پيامك، براي دسترسي به مخاطبان هدف را معرفي ميكنيم.

ارائه ارزش واقعي با كمك سامانه ارسال پيامك

از آنجا كه درسامانه ارسال پيامك، شما به مخاطبان هدف خود در سطح بسيار شخصي دست مي يابيد، ارزش يك كمپين بازاريابي پيامكي بالاتر از همه چيز است.

براي مخاطبانتان ارزش قائل شويد. مخاطبان دوست دارند اطلاعاتي از وبسايت شمابه دست بياوردن كه به راحتي در هر رسانه اي قابل دسترسي نيست.

ايجاد يك ارزش پيشنهادي كه منحصر به فرد باشد، براي مخاطبان جذاب ترين گزينه است.

از ديد مشتري به مسائل نگاه كنيد.

اگر قصد داريد از سامانه ارسال پيامك به عنوان يك ابزار بازاريابي استفاده كنيد، در مرحله اول ر بايد تلاش كنيد تا مشتريان خود را درك كنيد.

سعي كنيد آنچه را كه از شما و متون شما انتظار دارند،براي مخاطبانتان ارسال كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال و دريافت پيامك ارائه پيشنهادات سودمند به  مشتريان رضايت آن ها را جلب كنيد.

انگيزه هايي مثل اين، باعث خواهد شد كه آن ها احساس ارزشمندي كنند. از آنجايي كه بازاريابي با سامانه ارسال و دريافت پيامك يك امر مبتني بر اجازه است و كاربر بايد آن را انتخاب كند،بايد چنين پيشنهاد هاي منحصر به فردي را از طريق ارسال پيامك ارائه دهيد كه نتوانند آن ها را رد كنند!

احساس فوريت را با سامانه ارسال پيامك، بيان كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال پيامك به منظور ايجاد يك فوريت در متون پيامك خود، مي توانيد نتايج بهتر و يا اطلاعات در اسرع وقت به دست آوريد.

به عنوان مثال، يك تاريخ انقضا ساده، مشتركين شما را تشويق مي كنند تا سريع تر پاسخ دهند يا سريع تر عمل كنند.

در پايان پيام خود، تاريخ انقضاء را قرار دهيد، “پيشنهادات به پايان مي رسد در تاريخ 5 مرداد. عجله كن! ” و ببينيد كه اين روش در ذهن مخاطب شما نقش دارد و آن ها سريع تر عمل مي كنند.

ايجاد احساس فوريت از طريق متون شما بسيار مهم است. در استفاده از سامانه ارسال پيامك از آنجا كه شما تنها نيستيد، شركت هاي ديگري در صف وجود دارد كه از ارسال پيامك استفاده مي كنند.

بنابراين اگر شما نمي توانيد حس اضطراب ايجاد كنيد، پيام هاي شما فقط به يك دسته ديگر متون تبديل مي شوند، غيرقابل مشاهده شده و ناديده گرفته خواهند شد.

در سامانه ارسال پيامك از متون شخصي سازي شده استفاده كنيد.

از آنجا كه پيامك بسيار شخصي تر از يك ايميل مستقيم است، شخصي سازي متون در سامانه ارسال پيامك باعث توجه مشتركين مي شود.

مشتريان مورد نظر به طور مستقيم به آن ها پاسخ مي دهند، بنابراين هر زمان كه مي توانيد از نام مخاطبان در متن پيامك استفاده كنيد.

اين كار باعث ميشود كه يك حس متفاوت بودن به مخاطباتن دست بدهد و احساس كند از طرف اجتماعي كه به او اهميت ميدهد مورد خطاب قرار گرفتته است.

آن ها را بيشتر با متون مربوطه بر اساس ترجيحات خود آن ها مورد هدف قرار دهيد؛ بنابراين متن شما ميتواند غير رسمي باشد تا مخاطب بيشتر احساس امنيت و راحتي داشته باشد.

از مناسبت ها براي ارتباط با مخاطبان استفاده كنيد.

يك تبريك ساده ميتواند به راحتي مخاطب را هيجان زده كند.

با استفاده از سيستم مديريت مشتريان پنل هاي پيامكي، ميتوانيد با زمان بندي مشخص، در تمام مناسبت ها از اين قابليت استفاده كنيد.

احساس رضايت مندي مشترياني كه در مواقع احساسي در كنارشان هستيد به مراتب بالاتر است.

با احتياط از سامانه ارسال پيامك استفاده كنيد.

امروزه انواع تبليغات هدفمند و غير هدفمند براي افراد زيادي ارسال ميشود، كه اصطلاحا تماما اسپم هستند و با بمباران تبليغاتي باعث ايجاد نارضايتي ميشوند.

مخاطبان زيادي هستند كه به محض اين كه متوجه ميشوند كه پيامكي كه دريافت كردند به كارشان نميايد، نام مجموعه را به عنوان اسپم در ذهنشان ذخيره ميكنند!

بزرگترين خطر براي يك كسب و كار اين است كه از ديد مشتريان، به عنوان يك كاراكتر بي توجه به علايق و حريم خصوصي مخاطبان به نظر بيايد.

اگر از مزاياي داشتن شماره تماس شخصي مشتري استفاده نادرست كنيد، مطمئناً خود را در پايان خط قرار مي دهيد. به ياد داشته باشيد بازاريابي با سامانه ارسال پيامك يك ابزار بسيار قدرتمند است كه مي توانيد براي افزايش تعامل با مشتري و فروش استفاده كنيد.

مشتريانتان را دسته بندي كنيد.

با استفاده از نرم افزار sms و ابزار مناسب، اتوماسيون در نوك انگشتان ما قرار دارد. شما نيازي به سرمايه گذاري زياد و زمان زياد نداريد، فقط برنامه ها را با نرم افزار sms برنامه ريزي كنيد و مديريت كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال پيامك  ميتوانيد مخاطبان را به  دسته بندي هاي مختلف تقسيم كنيد براي مثال :

مشاغل و اصناف  تمام استان هاي كشور…

محله ها و مناطق مختلف در استان ها و شهرها…

تفكيك از طريق كد پستي

پيش شماره تلفن همراه

سن و جنسيت و …

با كمك سامانه ارسال و دريافت پيامك، مي توانيد از روي شماره تلفن، مخاطبان را آناليز و دسته بندي كنيد و بعد از گروه بندي مخاطبان هدف به عنوان پرسونا براي آن ها پيامك ارسال كنيد.

تعرفه ارسال پيامك را مقايسه كنيد.

تعرفه ارسال اس ام اس  تبليغاتي بسيار كم تر از ساير روش هاي بازاريابي مي باشد.

استفاده از سامانه ارسال پيامك و همچنين قابليت ارسال پيامك انبوه، براي مشاغل يكي از به صرفه ترين و بسيار كم هزينه ترين ابزار براي تبليغات كسب و كار خواهد بود.

اين روش مطمئناً يكي از روش هايي است كه به مراتب هزينه كم تري نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي دارد، بنابراين با فراق آسوده ميتوانيد سامانه ارسال پيامك براي توسعه و ارتقاءكسب وكار خود استفاده كنيد.

موتور جستجوي كالا، ديجيتال ماركتينگ و ژورنال اطلاعاتي، همگي با نوبشو

۶۸ بازديد

موتور جستجوي كالا، ديجيتال ماركتينگ و ژورنال اطلاعاتي، همگي با نوبشو!

نوبشو، نام پلتفرم جديدي است كه بعنوان يك موتور جستجوي كالا در ميان ديگر پلتفرمهاي مرتبط با جستجوي كالا، در زماني كوتاه محبوبيت خوبي را كسب نموده است .

همانطور كه مي دانيد يك موتور جستجوي كالا، داراي ويژگي هاي منحصر بفردي است كه مي بايست اطلاعات دقيقي را در اختيار كاربران قرار دهد .

 

نوبشو، فراتر از يك موتور جستجوي كالا عمل كرده و در واقع براي كاربران امكانات مناسبي را فراهم آورده است تا بتوانند در زمان كوتاه تر زودتر به اهداف خود برسند، حال اين كاربران خريدار كالا باشند يا فروشنده .

نوبشو، تمركز اصلي را ارائه خدمات صحيح به كاربران قرار داده. اصول ارائه خدمات در كوتاه ترين زمان با ذخيره زمان كاربر و ارائه خدمت صحيح، هدف اصلي نوبشو است كه در اين زمينه به خوبي مهندسي شده است .

كار با نوبشو بسيار ساده بوده، رابط كاربري بسيار ساده و البته بسيار حرفه اي مي باشد. از ارائه هرگونه اطلاعات اضافي و غير مرتبط به كاربر جلوگيري مي شود و راحتي كار، كيفيت خدمات و صرفه جوئي در زمان كاربر از اولويت هاي موتور جستجوي كالاي نوبشو است . در نوبشو، خدماتي براي ارائه در نظر گرفته شده است كه در كمتر پلتفرم موتور جستجوي كالا آن را پيدا خواهيد كرد كه در اين مقاله به آنها اشاره مي كنيم .

نوبشو با اصل ضابطه مندي و تعريف استانداردهاي خاص و جدي گرفتن نياز كاربران، پلتفرم خاص و جديدي را ايجاد كرده كه با ارائه بيش از 2 ميليون كالا، كار را براي بسياري از كاربران راحت تر نموده. بدون اينكه فروشگاه هاي اينترنتي گوناگون را براي مناسب ترين قيمت و بهترين كيفيت بصورت جداگانه چك كنيد، نوبشو ليستي از با كيفيت ترين كالاها را همراه با مناسب ترين قيمتها متناسب با نياز شما در اختيار شما قرار مي دهد . پلتفرم به خوبي مهندسي شده است و كليه نيازهاي كاربران را پوشش داده است .

آنهائي كه با نوبشو كار كرده اند، بدون شك آنرا به انتخاب شماره يك خود تبديل كرده اند چرا كه در طراحي و مهندسي نوبشو، يكي از اولويت هاي اصلي، حل مشكلات اساسي ديگر موتور جستجوهاي محبوب بوده و خوشبختانه در اين زمينه نوبشو، بسيار موفق عمل كرده است .

 

 

oij_b7.png

 

 

پلتفرم نوبشو، قوانين خاصي را براي فروشندگان در نظر گرفته و بنا بر استانداردهاي خاصي اجازه فعاليت به آنها مي دهد. مثلاً داشتن اينماد از ملزومات فعاليت به عنوان فروشنده مي باشد. در اين صورت زماني كه كاربري خدماتي را با كيفيت مطلوبي دريافت نكند مي تواند از طريق نوبشو و يا مستقيماً از طريق وبسايت ساماندهي به اين موضوع رسيدگي نمايد و اين مي تواند خود سكوي پرتابي باشد براي رضايت مشتريان . پس آنهائي كه به دنبال خريد از نوبشو هستند مي توانند مطمئن باشند كه فروشندگان معتبر در ليست فروشندگان نوبشو قرار دارند .

كاربران براي خريد دغدغه جستجوي انواع و اقسام كلمات كليدي را در گوگل براي دستيابي به مقالات بررسي تخصصي انواع كالا را ندارد زيرا ژورنال نوبشو، با داشتن بيش از هزار مقاله كاملاً رايگان اين امكان را در اختيار كاربران مي گذارد كه بتوانند با مركزيت نوبشو، تحقيقات خود را نيز ادامه داده و در مورد برندها و محصولات مختلف به رايگان اطلاعات دقيقي را كسب نمايند .

اطلاعات بصورت دقيق توسط كارشناسان توليد محتواي نوبشو تهيه شده اند و اگر شما نيز بعنوان يك كاربر از محصول يا برند خاصي اطلاعات دقيقي داريد مي توانيد آنها را در اختيار نوبشو قرار دهيد و تيم توليد محتواي نوبشو، هزينه مقاله شما را نيز مطابق با عرف پرداخت مي نمايند . همچنين در صورتي كه نياز به خريد كالائي را داريد ولي اطلاعات لازم را در اينترنت و يا ژورنال نوبشو پيدا نميكنيد، به راحتي مي توانيد درخواست توليد آن را به تيم نوبشو دهيد و كارشناسان نوبشو با بررسي دقيق نيازمندي شما، در صورتي كه مقاله از قبل موجود نباشد، با اطلاعات دقيق آن را براي شما تهيه مي نمايند .

 

 

در ژورنال نوبشو، اطلاعات كاملي در خصوص لوازم آرايشي بهداشتي، راهنماي خريد تور سنگاپور، خريد لوازم جانبي موبايل و غيره پيدا مي كنيد كه شما را شگفت زده خواهد كرد .

هدف نوبشو، جلب رضايت كاربران مي باشد، به همين جهت قسمت ماركتينگ و ديجيتال ماركتينگ نوبشو، امكان رشد و توسعه كسب و كار كاربران را نياز فراهم كرده است. اموري نظير توليد محتوا، طراحي وبسايت و سئو، افزايش فالوور اينستاگرام و مديريت پيج هاي اينستاگرامي از جمله فعاليت ها و خدمات بخش ديجيتال ماركتينگ نوبشو مي باشد كه كاربران مي توانند با سفارش نياز خود، با قيمتي بسيار كمتر از قيمت فعلي بازار، اين خدمات را دريافت نمايند .

بدون شك بسياري از نيازهاي كاربران در نوبشو ديده شده و مي تواند پلتفرم مناسبي براي افرادي باشد كه به دنبال كالا و خدمات با كيفيت هستند. پلتفرمي كاملاً كاربرپسند و البته كاربر محور!