یکشنبه ۱۴ اسفند ۰۱

روش ساده براي كنترل لوستر با گوشي

۱ بازديد

 روشن و خاموش كردن خودكار دوربين IP

بسياري از شما در حال نصب دوربين در داخل و خارج از خانه خود هستيد و بارها پيش آمده است كه آرزو كنيد كاش مي توانستيد با فشردن تنها يك دكمه دوربين خود را (حداقل در اتاق خواب خود) خاموش كنيد. يا شايد تنها با دادن يك دستور كلامي و يا به راحتي با استفاده از تلفن هوشمند خود مي توانستيد حركات دوربين خود را در جهت هاي مختلف كنترل نماييد.

امروزه با وجود دستگاه هاي “هوشمند” در خانه شما كه اساساً با شبكه هاي امنيتي نيز مرتبط هستند ، اين امكان فرهم شده است. ما قصد داريم برخي از موارد مورد نياز و موارد اختياري را به شما آموزش دهيم كه به شما كمك مي كند تا خانه خود را به يك خانه هوشمند تبديل نماييد. تنها كافي است اين مقاله را تا انتها دنبال نماييد.

 

مواردي كه به آن نياز خواهيد داشت عبارتند از:

  1. منبع تغذيه تك پورت با سوئيچ POE-1G
  2. Belkin WeMo Insight Switch و ساعت هوشمند و صوتي فعال شده (اختياري براي صدور فرمان صوتي)

?. منبع تغذيه تك پورت با سوئيچ POE-1G

موارد اصلي شامل يك پورت Single port PoE Switch POE-1G است كه دوربين را از طريق كابل اترنت تغذيه كرده و به يك سوئيچ Wemo Insight متصل مي شود.

?. Belkin WeMo Insight Switch و ساعت هوشمند و صوتي فعال شده (اختياري براي صدور فرمان صوتي)

سوئيچ هوشمند Belkin WeMo با سيستم IOS يا دستگاه Android شما ارتباط برقرار مي كند تا بتواند هر دستگاه ?? آمپري و ??? ولتي متناوب را روشن يا خاموش نماييد. ما سوئيچ تك پورت PoE را به اين دستگاه متصل مي كنيم كه به ما امكان خاموش يا روشن كردن دستگاه را مي دهد؛ اما از اين راحت تر هم مي شود انجام داد. براي اين منظور ما به دستگاهي شبيه يك ساعت هوشمند نياز داريم كه قابليت اتصال به هر دستگاه هوشمندي را داشته باشد. اين ساعت هوشمند به ما امكان مي دهد تا با استفاده از يك دستور ساده، و به راحتي حتي از داخل تختخواب خود بتوانيم به حريم خصوصي كنترل داشته باشيم و بتوانيم دوربين اتاق خواب خود را خاموش نماييم

ما سوئيچ تك پورت PoE را به اين دستگاه متصل مي كنيم كه به ما امكان خاموش يا روشن كردن دستگاه را مي دهد

اضافه كردن فرمان

 

 

حتما بخوانيد: قيمت دوربين مداربسته 

كارهاي زيادي با اين نوع دستگاه ها قابل انجام است كه مردم از آن آگاه نيستند. به عنوان مثال مي توانيد براي فعال كردن يكي از اين كليدهاي هوشمند، يك فرمان اضافه كنيد و در اين سوئيچ هوشمند مي توانيد يك رله داشته باشيد كه هر دستگاه ولتاژ بالا يا پايين را بپذيرد ، و اين امكان را فراهم مي كند كه بتوانيد يك دستگاه غير هوشمند مانند فن را خاموش كنيد. حتي مي توانيد با دادن چند دستور ساده ي ديگر كه كمي هم تخصصي است، اين دستگاه ها را مجددا راه اندازي نماييد.

مزاياي خانه هاي هوشمند

خانه هاي هوشمند نه تنها به شما امكان مي دهد تا از رسانه ها لذت ببريد بلكه در انجام كارهاي كوچكتري كه وقت زيادي از شما مي گيرد، به شما كمك زيادي مي كنند. داشتن اين دستگاه ها در خانه به شما امكان مي دهد تا از هرجاي دنيا بتوانيد خانه خود را مشاهده كنيد ، درب ورودي خود را هر زمان كه بخواهيد باز يا بسته كنيد ، يا وقتي كه در محل كار تان حضور داريد و ناگهان چيزي در خانه شما خراب مي شود و يا اتفاقي مي افتد كه نياز به تماس هاي ضروري و اقدامات فوري است، مي توانيد به راحتي شرايط را كنترل كرده و آرامش را برگردانيد.

جلوگيرسي از رفت و آمدهاي غيرمجاز

اگر در سراسر فضاي داخلي و خارجي خود دوربين داشته باشيد، مي توانيد هر اتفاقي كه در خانه مي افتد را كنترل كتيد و همچنين اجازه ورود به هر كسي را كه دوست داشته باشيد بدهيد. مثال ديگر اين است كه اگر خانه يا آپارتماني را اجاره مي كنيد ، گاهي اوقات صاحب خانه نمي داند كه اجازه ورود به آپارتمان يا خانه شما را دارد يا خير. براي دانستن اينكه آيا صاحب خانه شما در حال رفت و آمد به خانه شما در مواقع غير مجاز است، به شما كمك مي كند تا از انجام اين كار بدون رضايت خود، جلوگيري نماييد.

بيشتر بدانيم: dvr دوربين مداربسته    nvr دوربين مداربسته   سوئيچ شبكه 4 پورت

نتيجه گيري:

امروزه كنترل از راه دور دوربين هاي امنيتي، چه در خانه و چه در محل كار، براي بسياري از افراد از اهميت زيادي برخوردار بوده و با رشد سريع فناوري و دستگاه هاي هوشمند، تحقق آن نيز بسيار آسان تر و كم هزينه تر شده است. ايمن تصوير امرتات، با ارائه ي به روز ترين دستگاه ها و تجهيزات مي تواند به شما در انتخاب بهترين و مناسب ترين گزينه ياري رسانده و پشتيباني هاي مربوطه و خدمات پس از فروش را ارائه نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد