شنبه ۲۰ اسفند ۰۱

آشنايي كامل با طراحي سايت در اروميه

۱ بازديد

آشنايي كامل با طراحي سايت در اروميه

 

اگر هنوز شك داريد كه آيا طراحي سايت برايتان به‌صرفه است يا خير، در ادامه چند دليل محكم آورده‌ايم كه فارق از نوع كسب و كارتان، اگر روياي پيشرفت در سر داريد بايد بتوانيد با موج تكنولوژي همگام شويد و به طراحي يك سايت كاربردي روي بياوريد. در ادامه مهمترين مزاياي طراحي سايت در اروميه را مرور مي‌كنيم:

1- تاثيرگذاري در نگاه اول

طراحي و راه‌اندازي يك وبسايت حرفه‌اي، نظر بيننده را در نگاه اول به خوب جلب مي‌كند. وبسايت‌هايي كه طراحي اصطلاحاً آماتور دارند، طبيعتاً‌ سخت‌تر اعتماد بيننده را جلب مي‌كنند؛ چه رسد به آنكه او را از يك بيننده عادي به مشتري بالقوه تبديل كنند.

2- همگام شدن با رقبا

با يك نگاه به كسب و كار رقيبان خود در مي‌يابيد كه تقريباً‌ همه آن‌ها با طراحي‌ سايت‌هاي مدرن و جالب توجه،‌ سعي دارند نگاه‌هاي بيشتري به سمت خود بكشانند. بنابراين نبايد از قافله عقب بمانيد.

ويژگي هاي بهترين شركت طراحي سايت در اروميه كه حتما قبل از طراحي سايت بايد  بدانيد؟ | ايران آنلاين

3- افزايش درآمد

نياز به گفتن ندارد كه امروزه بيشتر افراد خريد خود را آنلاين انجام مي‌دهند و به دنبال غرفه‌هاي مجازي براي رفع احتياجات خود هستند؛ بايد بتوانيد با طراحي خوب وبسايت، پاسخگوي نيازهاي اين دسته وسيع از مشتريان نيز باشيد.

4- بهبود رتبه‌بندي

شرط لازم براي دريافت ترافيك ورودي زياد از موتورهاي جستجو،‌ در كنار مسائلي مثل سئوي سايت و محتواي آن، طراحي خوب صفحات سايت است. وبسايت‌هاي قديمي و غير حرفه‌اي معمولاً ترافيك قابل قبولي از موتورهاي جستجو دريافت نمي‌كنند.

5- كاهش نرخ پرش

طراحي سايت حرفه‌اي نه تنها بازديدكنندگان را به سوي سايت شما جذب مي‌كند، بلكه با درگير كردن ذهن بيننده، او را مدت زمان بيشتري در سايت نگه مي‌دارد تا بمانند و كسب و كار شما را با دقت بيشتري بررسي كنند.

6- ايجاد يك هويت براي برند

اگر مي‌خواهيد كسب و كار قابل اعتمادي داشته باشيد، بايد بتوانيد براي برند خود يك هويت ثابت و معتبر ايجاد كنيد. تيم طراحي سايت در اروميه به شما كمك مي‌كند داستان برند خود را به شكل موثرتري منتقل كنيد.

 

منبع :   طراحي سايت در اروميه

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد