سه شنبه ۱۶ اسفند ۰۱

مفاهيم لينك سازي مدرن

۲۷ بازديد

مطالب كافي نيست! جلب اعتماد از طريق لينك دادن و مارك تجاري برگ برنده ما براي رقابت جدي در سئو است. ما در وب سايت seoedu سعي در جمع آوري اطلاعات كاملا رايگان در مورد شما داريم. مباحثي كه هميشه به دنبال آنها بوده ايد.

 

در اين كارگاه ، ابتدا با مفاهيم لينك سازي مدرن آشنا خواهيم شد و سپس تكنيك هاي عملي براي ايجاد پيوندهاي داخلي ، ايجاد پيوندهاي رايگان ، طراحي كمپين هاي گزارش آگهي و خريد بك لينك را فرا خواهيم گرفت.

 

با يك استراتژي درست ، در ايجاد روابط داخلي و خارجي ، يك سر و گردن بالاتر از رقبا هستيم.

1- مفاهيمي براي ايجاد روابط ؛ درك آناتومي اتصال و سيستم گردش خون

قبل از اينكه بخواهيم تكنيك هاي پيوند داخلي و خارجي را در سايت خود پياده كنيم ، بايد با مفاهيم موجود در اين زمينه آشنا شويم و درك عميق تري از كاربرد هر يك از آنها داشته باشيم.

 

در اين كارگاه ابتدا با مفاهيم مهمي از جمله الگوريتم پنگوئن ، Anchor Text ، Nofalo Link ، اعتبار سنجي دامنه ، صفحه فرود ، محل پيوند و آبميوه لينك آشنا خواهيد شد.

 

براي درك بهتر اين مفاهيم ، ما ارزش و تأثير روش هاي پيوند گرافيكي را شبيه سازي مي كنيم و ميزان اعتبار منتقل شده بين صفحات به گردش خون در بدن انسان را مقايسه مي كنيم. تصوير زير نمونه اي از اين شبيه سازي است كه در تمام قسمت هاي درس از آن استفاده خواهيم كرد.

بازخورد بخريد

يكي از عوامل تعيين كننده براي يك وب سايت خوب ، غني بودن از نظر محتواي كافي و معتبري است كه ساير وب سايت هاي (كاملاً داوطلبانه) كاربران خود را به سمت سايت شما هدايت مي كنند. وقتي اين اتفاق مي افتد ، مي گوييم وب سايت به ما بازخورد داده است. عالي است اگر وب سايت خوب و كاربردي باشد ، به درد شما نمي خورد. خوب ، گوگل به خود مي گويد ، اين بايد يك وب سايت معتبر باشد كه چند نفر به آن پيوند داده اند ... تا درنهايت رتبه شما در صفحه نتايج Google افزايش يابد.

فرض كنيد از قبل مي توانيد حدس بزنيد كه خريد بازخورد به چه معناست. برخي از افراد مي خواهند اعتباري را كه يك سايت طي سالهاي طولاني يك شبه كسب كرده است ، دريافت كنند. بنابراين يا آنها يا كارشناسان سئو سايتشان جاده خاكي را طي مي كنند تا زودتر به مقصد برسند. با خريد بازخورد ، آنها سعي مي كنند به گوگل ثابت كنند كه به عنوان مثال سايت آنها بسيار پر و كاربردي است ، اما همانطور كه مي دانيد ... گوگل هوشمندتر از اين است :)

حال ، اگر مي خواهيم بازخورد بخريم ، گزينه هاي ما چيست؟

ما مي توانيم پرداخت كنيم و بازخورد بخريم.

ممكن است از وب سايت ديگري بخواهيم پستي را منتشر كند كه حاوي پيوندي به وب سايت ما باشد.

ما مي توانيم يك محصول / خدمات به آقاي ارائه دهيم. X و خريد لينك.

ما ممكن است يك محصول / خدمات را به يك وبلاگ نويس ارائه دهيم تا درباره ما نظر بنويسد و كاربران را به وب سايت خود هدايت كنيم.

گوگل براي شما مهم نيست كه به كدام سمت برويد. به طور كلي ، خريد بازخورد برخلاف خط مشي گوگل است و اگر كوچكترين شك و ترديدي داشته باشيد ، در گودال افتاده ايد.

 

اما دليل سخت گيري گوگل چيست؟

تمام خط مشي هاي گوگل حول كاربر است. اين بدان معني است كه او دوست دارد سايت را با كاربران بيشتري رتبه بندي بهتري كند. اما وقتي شما مراجع را خريداري مي كنيد و او را گمراه مي كنيد ، او همچنين شما را به گونه اي مجازات مي كند كه هزار برابر عمق اشتباه خود را احساس كنيد.

منبع: seoedu.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.